fredag 7 september 2007

I'm back! Beware, you muggles!

Woootcher!

Jag är tillbaka från Österrike och har klarat av ytterliggare två skoldagar, kan det bli bättre? Antagligen ja, men vad tusan, man får inte kräva det omöjliga! Resan var väldigt trevlig, även om det började lite struligt på Arlanda då banden som skulle transportera våra väskor dog, vilket fick till följd att vi blev lite oroliga huruvida de skulle komma med eller inte. Detta hade ju inte varit någon större katastrof om det inte vore för det faktum att min älskade Deathly Hallows-bok låg i väskan! Lyckligtvis kom väskorna fram, men på hemvägen tog jag boken som handbagage - det kändes liksom säkrare!

Jag har ungefär 100 saker jag verkligen borde göra just nu, men äh...det kan vänta till imorgon! Eller tills på söndag. Nu tänker jag sjunka ner i en fanfic och sen kanske fila lite på min egna - jag var faktiskt duktig och översatte första kapitlet igår!

In loving memories...

Inga kommentarer: