onsdag 23 juli 2008

Erised

HP-konventet i helgen var helt awesome! Mycket folk, lite trångt, ganska stressigt, men ändå helt fantastiskt. Speciellt quidditchen var superkul, så roligt att jag och Dreanis nu funderar på att starta ett Stockholmslag. Vi får väl se hur det går, men det är fritt fram att anmäla sitt intresse!

Jag har lite noja över vad jag ska göra de kommande tre veckorna. Känns som att jag borde göra något seriöst, typ plugga tyska, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. Är dock lagom pepp på det, och då blir det som vanligt - ligger och sover till långt efter tolv på dagarna, slöar framför datorn, och dagarna försvinner. Inte helt okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ERISED 08 VAR TOTALLY AWESOME! Har du en tidvändare att dela med dig utav?
Saknar många av människorna jag läde känna där.

QUIDDITCH! <3

Anonym sa...

jag vill lätt joina stockholms quidditchlag XD

hey, ta vara på sista veckorna i stället! det är ett skitlångt år som väntar...