fredag 18 juli 2008

Jag packar natt, jag packar dag...

Puh! Tror att jag äntligen lyckats packa färdigt och fått ner allt jag måste ha med mig till Erised. Det är skitdrygt att behöva ha med sig luftmadrass och kudde, för det tar en helvetisk plats. Nu får jag i alla fall skjuts upp till Täby, men jag undrar hur jag ska ta mig hem på pendeln med all packning på måndag kväll/tisdag. Menmen, det är ett senare problem!

Harry Potter-böckerna fick tyvärr inte plats, däremot tror jag att det fortfarande finns lite plats kvar i den mindre (hand)väskan för Mamma Mia-skivan och kanske lite noter till Abba-låtar (har hört rykten om att det finns ett piano på konventet...wizardrock? No way!!)

Har bytt rubriknamn på bloggen också, hähä... detta för att jag kom på att om jag skulle tvingas välja mellan att stå på Dumbledores sida eller på Tottis skulle jag ta Tottis. Längtar tills Serie A drar igång igen... längtar efter Tottis konstverk... Roma per sempre.

Inga kommentarer: