torsdag 17 juli 2008

Facing twenty-thousand of your friends...

..how can anyone be so lonely?

I morgon är det dags att bege sig till Täby för HP-konventet Erised 08! Börjar bli mer och mer taggad, framför allt ska det bli nice att träffa Linnea, Li med flera igen! Dessvärre har Tove drabbats av mystisk sjukdom (troligtvis spriden av spanis) så hon kanske inte kan komma. Menmen, det blir nog nice! Jag har dock lite svårt att fangirla flera saker på en gång, och just nu är det som bekant Mamma Mia för hela gången...trodde ni jag höll på att packa osynlighetsmanteln och kitteln? No way, det enda jag lagt fram hitills att packa ner är min älskade Mamma Mia-tröja!

Var och såg mästerverket med mormor idag, och den var ännu bättre än första gången. Pierce var faktiskt inte en sån katastrof som jag tyckte tidigare, och Tanya och Rosie är ju helt hysteriskt roliga. Meryl tänker jag inte ens börja prata om, för då kommer bloggen förvandlas till klubben för Meryl-beundran. Och Colin Firths brittiska är bara...dösexig. Världens sexigaste 47-åring typ (hur gammal är Johnny Depp, nån som vet?)

Nähä, nu tänkte jag gå och lägga mig för jag måste upp och packa och se till att alla låtar finns i mp3:n och så. Vi hörs!!

Inga kommentarer: