söndag 11 januari 2009

Så var glada julen slut, slut, SLUUUT

Jaaahaaapp, då var det väl bara att finna sig i situationen och vinka ett sorgset farväl till sitt sista riktiga jullov, för nästa år lär det ju vara enorm tentaplugg-panik vid den här tiden. Suck, hur blev jag såhär gammal? Tio år bara rusade ifrån mig.

Igår hängde en liten men mycket bra del av S06 hemma hos Tobbe. Tittade på, enligt Jacke och mig, universums typ sämsta film ever..en film som dock roade Laptobbe enormt, så vi stod ut för hans skull. Sen hans det även med lite Guitar Hero, Singstar och Alfapet..mycket trevligt, insåg att jag verkligen saknat människorna. Jag kommer troligen dö lite grand på studentdagen... som det för övrigt bara är 145 dagar till!

Idag blev det lite Lips och Stockholmsspelet med Tove hemma hos mig...givetvis mycket nöjd med att jag besegrade Tove, som ju bor mycket centralt inne i stan. Har även hunnit med att övningsköra på riktig väg under helgen. Tycker faktiskt jag utvecklats riktigt mycket på en vecka...kan svänga, börjar bli säkrare på växeln, kan blinka, har faktiskt kört i 50 km/h, och framför allt, kan starta och bromsa helt utan motorstopp! Det bästa av allt är dock att det är jäkligt roligt att köra!

Nähä, sovdags nu... imorgon står tre saker på schemat; övningsköra, finslipa psykologin, samt heja fram ROMA till en seger mot Milan! Så nice att italienska ligafotbollen drar igång igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

REVANSCH ska utkrävas.