lördag 17 januari 2009

Saker jag inte är överdrivet förtjust i

Ja, rubrikens lista toppas för närvarande helt klart av Lars Mohlins jävla marknadsföringsarbeten! Som ni vet gnällde jag ju en del i höstas, då vi skulle göra en nulägesanalys. Det arbetet gick dock bra till slut, och jag hade aldrig nån riktig tidspress..nu är det lite annorlunda. Marknadsundersökningar hade jag fått nog av redan innan det här arbetet. Det värsta är alla jäkla diagram som alltid krånglar på något sätt när man ska få in dom i rapporten. Suck. På torsdag är det inlämning och muntlig redovisning...

Jag känner att växelspaken börjar kvala in på listan också. När jag köper min första bil vill jag verkligen att den är automatväxlad! I övrigt går det dock ganska bra att köra...det är bara att få ihop helheten som är det svåra. Simultankapaciteten är kanske inte den bästa...hähä...

Gårdagen var dock underbar, värd att orka med veckan för att nå fram till. Jag antar att alla förstår hur nöjd jag är över att jag inte blev totalkrossad av Cissi på Lips! Även om det såklart är en fördel om det låter bra, och jag får väl erkänna att det lät något bättre från Cissis mick än från min, så går spelet trots allt ut på att plocka poäng.

Märker att det går mycket lättare att uthärda veckorna om man har nåt att se fram emot under helgen...de kommande två helgerna är iaf säkrade, vilket känns kanon. Ska bara försöka leva på känslan från igår för att orka skriva den här rapporten som jag försummar just nu...

För övrigt finns numera en grupp på Facebook som jag tycker att alla ska joina - "Laptoptobbes officiella fanclub"! Alla är varmt välkomna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det roligaste i alla inlämningsarbeten är ju när man får nörda sönder layouten och upplägget av diagrammen :D älskar det hahahah

Anonym sa...

han sjöng den någon gång på någon lektion förra terminen! ;)