onsdag 7 januari 2009

Ta mig tillbaka...

Två år sen sista Mamma Mia på Cirkus. Känns vemodigt. Mamma Mia förändrade mitt liv, helt klart. Det är bara Harry Potter och Roma som haft lika stort inflytande på mitt liv, vilket säger en hel del. Ville ladda upp lite fina bilder här nu som minne men det går av någon anledning inte. Lagen om alltings jävlighet eller vadå...

Imorgon blir det förhoppningvis lite övningskörande och fixande av bankärenden..kanske en sväng till mormor, tänkte låna hem underbara "Sällskapsresan"-filmerna, som det var ett tag sen jag såg. Snowroller-filmen känns helt rätt nu när det är snö och allt! Vill egentligen ut och åka pulka med Evelina imorgon, men jag har ingen pulka och inga bra kläder. Epic fail. Ultimata beviset på att jag faktiskt blivit vuxen... jag har ingen pulka...

1 kommentar:

Anonym sa...

är man vuxen på riktigt vågar man också vara barnslig, ooch HA en pulka.

hur som helst tänkte jag på den lagen tidigare idag, typ att mackan alltid hamnar med smöret ner väl? heter den inte ngt också?