söndag 26 april 2009

Flying Errors!

Saker kan verkligen flippa ur totalt när man umgås med vissa människor. Det som bara skulle vara en trevligt runda minigolf (som jag för övrigt vann, woho!) slutade hemma hos Li på Lidingö, där quidditchlaget "Flying Errors" grundades. Laget är uppbyggt på följande sätt:

Vaktare: Angelica.
Jagare: Tove, Kajsa och jag.
Slagmän(kvinnor): Rose-Ann och Li.
Sökare: Troligen Miran.

Och vi är superseriösa. Det blir stängda, privata träningar en gång i veckan, öppna träningar med de andra Sthlms-lagen på söndagar, samt personlig konditionsträning (HAHAHA att Tove ska köra det! Troligen den enda i Sverige som springer mindre än vad jag gör...). Dessutom ska en kostplan lägger upp och så vidare. Känns bra detta.

Idag har jag dessutom betalat halkbana samt bokat teoriprov och uppkörning. Teorin börjar sätta sig mer och mer, vissa specifika saker jag måste be föräldrarna förklara och sen är det bara att dunka in faktan. Vad gäller själva körningen har jag en del detaljer att öva mer på (däribland start i uppförsbacke, finns inget jag hatar mer!). Körde dock fram och tillbaka till Täby i onsdags och det gick riktigt bra. Mmm jag vill verkligen ha mitt körkort nu... 1,5 månad till bara. Vill inte avslöja exakta datumen dock, mycket pinsamt om jag failar.

Nu - skriva historia.

2 kommentarer:

Tove sa...

I en nyfödd anda av självbehärskning censurerade jag precis min omogna kommentar på detta. Men jag tog illa upp hur som helst.

Christine sa...

Gjorde du? :O Okej, då ber jag om ursäkt, det var verkligen inte meningen att du skulle göra det. Du få driva tillbaka med min fysiska status om du vill!