tisdag 14 april 2009

För dit du går, går också jag

Idag gick jag upp äckligt tidigt för att ha körlektion. Den gick dock rätt okej, att backa runt gathörn var faktiskt lättare än jag trodde. Däremot har jag fortfarande problem med start i uppförsbackar och att reglera farten med hjälp av kopplingen. Menmen, det är bara att öva på så..snart så! Ett par månader till så har jag nog körkortet.

Tack vare Spotify har jag senaste dagarna lyssnat på Kristina från Duvemåla-låtarna. Min bitterhet över att dom vägrar släppa inspelningarna är enorm. Seriöst, vem bryr sig om det är lite dålig kvalité, för oss som inte fick chansen att se den (och säkert en del andra fans) vore det värt hur mycket som helst med en halvkass DVD.


2 kommentarer:

Linda sa...

Och om de ändå ska släppa den på DVD kan de lika gärna släppa svenska MM på DVD också, nu när den värsta hypen runt filmen förmodligen är över så slipper de oroa sig för dåliga försäljningssiffror och kan med gott samvete blidka sina fans. ;)

Christine sa...

Håller HELT med... med tanke på hur devoted och hur mycket pengar vissa fans lagt på MM och Kristina så borde de åtminstone låta oss köpa en dvd...