fredag 3 april 2009

Livet svänger snabbt

Jo, tyvärr är det ju så, på gott och ont. Nu har det tydligen blivit något fel i lottningen, så nu ska jag uppenbarligen inte med till Berlin. Känns trist men sånt är livet. Tänkte tröstshoppa men hittade bara en tunika på Lindex, och det börjar krisa nu eftersom jag varken har vårskor eller vårjacka.

Marknadsföringsprovet kändes okej, svarade på i stort sett allt, och borde iaf få VG... så då har jag fortfarande chansen om jag gör en bra kampanjplanering. Så sjukt tråkigt ämne, men det är ju 100 poäng så jag måste anstränga mig lite.

Den här helgen känns lite "jaha..." har egentligen bara två saker att plugga (EU och skriva svensktalet), vilket känns ovanligt lite. Ska kanske passa på att börja läsa boken jag lånade av min tysklärare, Herz zu verschenken. Läste ut Jane Eyre för några dagar sen, och jag säger bara LÄS DEN!! Otroligt, otroligt bra!

3 kommentarer:

Tove sa...

nää vad tråkigt med Berlin!
Men nu har du i alla fall både jacka och skor =)

Christine sa...

Hahha minst sagt...jag köpte fyra par skor till idag XD Visserligen var två av dom till balen och studentdan, men iaf XD

Tove sa...

FYRA PAR omfg X)