söndag 21 juni 2009

Ni lämnar era kära där ni fann dom

Och vi blir fler och fler som
Äcklas mer och mer
Jag sörjer över det som sker

Det är fantastiskt moget att ignorera problem, att hantera minsta tillstymmelse till kritik genom att hugga tillbaka som en femåring. Blundar jag, så finns dom inte.

Mina glädjeämnen i livet just nu:
* Tove - underbart att träffa henne igen, trots att hon totalägde mig på Singstar. Uppenbarligen är jag helt ur form.
* Min iPod - föredömligt tunn och härligt blå. Dessutom fylls den mer och mer med awesome musik, vilket är, tja, awesome. Känner att jag är bra på att uttrycka mig för tillfället...
* Den otroligt välsmakande hallonsorbeten (ööh bestämd form på det? Jenny?) som står i frysen och hoppas att min mamma inte får syn på den.
................

Slut på glädjeämnen....

NOT! För vad såg jag just i inkorgen om inte en uppdatering på en av mina favorit-fanfics? Nu blir det på med bra musik, luta mig tillbaka, och sjunka ner i familjen Blacks fascinerande värld!

2 kommentarer:

Tove sa...

puss :D ses snart igen

Tove sa...

förresten, sorbeten var helt riktigt, enligt lexin...