onsdag 17 juni 2009

Ni spelar alla roller så bra

Idag blev helt annorlunda än jag hade tänkt mig, dock till det positiva! Lagom trött och uttråkad redan när jag vaknade tvingade jag mig ur sängen runt ett och åt frukost...länge. Kommer till slut upp till mitt rum igen och ser att Cissi har ringt. Ringer upp, och en halvtimme senare sitter jag på pendeltåget mot Stockholm. Intensiv start på dagen.

Årets första mjukglass blev det utanför Cirkus, men den brändes minst sagt bort (hoppas jag...) genom en närmare två timmar lång promenad, Djurgården runt, med Cissi och Emma. Hur vackert och idylliskt som helst. Därefter blev det fyra timmar på Grönan med femkamp (totalt mosad blev jag, men jag vann iaf hästkapplöpningen!), mat vid vattnet, ett åk i Kvasten och Jetline samt lite Buzzspelande i Playstation-huset med nämnda tjejer och Annika. Helt perfekt dag, musikaltjejerna är mina lyckopiller. Imorgon blir det en tur till Fjäderholmarna och på kvällen gratiskonsert med Gunilla Backman, Tommy Körberg och Sarah Dawn Finer. Tror morgondagen har stor potential!

(Ni spelar alla roller så bra, men lura för guds skull inte er själva att tro att jag inte genomskådar er gång, på gång, på gång).

Ibland blir det löjligt tydligt vilka som är ens riktiga vänner.

Inga kommentarer: