torsdag 11 juni 2009

Sämsta provet ever!

Har jag någonsin presterat sämre på ett prov? NEJ. Blev jag godkänd? JA!

Seriöst, teoriprovet gav mig hemska Matte B-geometriavsnittet-vibbar. Tankar á la"inte en jävla aning, fy fan vad sämst jag är, MISSLYCKANDE, MISSLYCKANDE, MISSLYCKANDE! Fan vad VÄRDELÖS jag är!" kom i mängder. Största ångesten någonsin sekunden innan jag klickade på "avsluta prov". Sedan: största lättnaden någonsin. 56/65, godkänt går vid 52...

Det faktum att jag vaknade vid sju i morse och hyperventilerade för att jag var nervös och hade prestationsångest känns däremot inte jättebra. Något säger mig att jag kommer totalkrascha in i en vägg snart om jag inte lär mig tagga ner lite.

Jag hoppas att flytet håller i sig nu bara och att jag klarar uppkörningen imorgon. Hoppas hoppas hoppas!

1 kommentar:

Evelina sa...

told you so..............