tisdag 11 september 2007

Ger upp!

Wotcher!

Ärligt talat, det här går inte. Det vore lättare att överleva en duell med Lord Voldemort än att ta sig igenom den här boken. Spanska är ett hopplöst språk, jag lovar att det skulle gå snabbare att lära sig gobbeligobb! Jag ska definitivt inte läsa steg 5, jag har faktiskt bättre saker för mig än att sitta och plugga spanska hela dagarna. Särskilt när jag inte ens tänker läsa några moderna språk efter gymnasiet. Punkt, end of discussion.

Dessutom är jag förkyld. And I absolutely loathe it. It should be prohibited. When the Dark Lord finally rules the world, I will ask him to exterminate all illnesses. And he will obey me!

Dagens engelska Fanfic-word (detta gör jag bara för att intala mig själv att jag visst inte läser fanfics bara för nöjets skull, utan faktiskt för att lära mig något): Reprobate.

In loving memories...

Inga kommentarer: