torsdag 13 september 2007

Terror-Torsdag

Wotcher!

Uhf. Jag överlevde. Vidrig dag. Förkyld som faan, upp ur sängen strax efter sex, snabb frukost, buss till skolan, fyra tunga (förutom Rättskunskapen som alltid är en njutning) lektioner på rad innan lunch, lång väntan på musiken där jag försökte sjunga med min förkylning. Jag har aldrig någonsin låtit värre. Inte för att jag brukar sjunga sådär jätterent och fint i vanliga fall, men idag riktigt hörde jag hur urfalskt det lät men hur mycket jag än försökte vägrade rösten att hitta rätt ton. Terror-torsdag, minst sagt.

Men imorgon är det fredag! Tre relativt softa lektioner, och full fart mot helgen!

Dagens engelska fanfic-word: Demarcation.

In loving memories...

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte skriva översättningarna på orden också? >_>

Christine sa...

Men vaffan Tove, lite grand får du väl jobba själv? :O