tisdag 25 september 2007

Ingen pianokurs

Wotcher!

Tyvärr blir det ingen pianokurs! För få anmälda... så kan det gå. Världen kan just ha gått miste om den nye Mozart..eller kanske inte.

Tove gnäller om att jag inte översätter fanfic-worden åt er. Men herregud, NÅGONTING får ni väl göra själva? Ni kan väl inte på fullt allvar förvänta er att min blogg ska vara någon form av uppslagsverk? Visserligen är jag EQ-mästaren, men någon måtta får det ändå vara. Och lethargic ska man kunna, Tove. Det var inte speciellt svårt! Kan man det inte får man slå upp det själv. Men okej, om fler personer vill att jag skriver översättningen till orden KANSKE jag gör det...kanske...

Nähää, 20 minuter kvar innan dagens sista lektion och sen ska jag hem och läsa fanfi...ska jag inte nej. Jag ska skriva på engelskan x2 och försöka förstå något av spanskboken. Därefter kanske det blir lite tid över att läsa fanfiction. Och DÅ kommer dagens engelska fanfic-word!

In loving memories...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att du ska skriva översättningarna av orden. Du slår ändå upp dem en gång, varför ska andra intresserade också behöva göra det? Se det som att du repeterar om du skriver betydelsen en gång till...

Christine sa...

Hjälp är lisa tove under falskt namn? :O Suck..kom igen..jag kan väl inte behöva vika mig för Toves vilja?

Anonym sa...

Du måste inse att Tove är allsmäktig. Alla måste vika sig för hennes vilja.