onsdag 19 september 2007

Katastrof och Fotboll

Wotcher!

Jag är så jävla arg på mig själv. Jag fattar inte hur jag kunde göra en sån pinsam, usel, bedrövlig insats på engelskadiagnosen! Jag kunde tusan inte svara rätt på ens hälften av frågorna, tack gode gud att det bara var en diagnos. Hädanefter blir det fan att sitta med huvudet i engelska uppslagsböcker varenda ledig minut (haha, tror jag på det själv...vad gör jag då här?).

Nåja, ingen mening med att gråta över spilld mjölk, I suppose. I kväll är det dessutom CL-fotboll (ni kan läsa mitt CL-tips på Termos) och jag hoppas verkligen att Roma kan lindra mina sorger.

Dagens engelska fanfic-word: Antsy.
Dagens engelska fanfic-word 2 (hädanefter måste det vara minst två så jag lär mig något): Diligently.

In loving memories...

Inga kommentarer: