torsdag 5 juni 2008

EM-Pepp!!

Har otroligt tråkigt, men är EM-pepp som tusan! Idag har jag laddat med VM-krönikan från 1998, för några dagar sen såg jag den från 2006 (Italien <3) och till imorgon har jag den från 2002 och den från 1994 att peppa med. Tills på tisdag ska jag fixa EM-skivan också.

Idag var det studentavslutning och det var väl typ..nice? Längtar som tusan till nästa år... och nu har S06 officiellt tagit över Sam-fanan! Efter avslutningen tog jag en glass med Evelina nere vid Maren och sen har jag mest slappat hemma i soffan. Kul liv jag har. Imorgon är det nationaldag och jag har ingen aning om vad jag ska göra, förutom att se fotbollskrönikor då. Såg att det händer en del inne i Stockholm men inget som lockar mig så jättemycket. Kanske drar in en sväng och sätter mig och filosoferar ute på Djurgården eller nåt, beror lite på vädret och sånt. Blir säkert bra. Önskar att Li var hemma i Sthlm så vi kunde träffas och peppa fotboll...men snart så!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du redan sommarlov? Baah, fuskis.