onsdag 11 juni 2008

Syndernas förlåtelse

Jag har nu officiellt förlåtit Zlatan för det mål han gjorde mot Roma under sin tid i Tjuve (målen mot Parma är dock ej förlåtna). Fantastisk match igår, vilken underbar, underbar seger mot grekerna! Bara vi inte drabbas av övermod nu ska vi ta ryssarna och alltså bli åtminstone tvåa i gruppen. Jag tror fortfarande inte vi har så mycket att sätta emot spanjorerna, såvida inte både Torres och Villa plötsligt drabbas av allvarliga skador. Herregud vilken uppvisning de, framför allt Villa, hade igår. Där kan vi ha sett den blivande EM-kungen. Har varit en del snack om att Portugal har ett bättre lag än Spanien, och man ska inte dra alltför stora växlar av en match, men visst känns det som att Spanien åtminstone har EM's bästa anfallspar.

Att spela fotboll på Gärdet var hur nice som helst, TACK alla som kom! Det måste absolut göras om någon gång.

Jag tror jag råkade skrika lite för mycket igår, för när jag vaknade strax innan åtta idag kändes min hals INTE okej och var vråltrött. Struntade därför i avslutningen och sov tills...nyss. Ehehehe. Duktigt av mig.

Ska nu äta och tagga inför dagens matcher, Portugal-Tjeckien samt Schweiz-Turkiet. Tror denna omgång av grupp A bli betydligt intressantare än första omgången. Portugal och Tjeckien kan vid seger mer eller mindre säkra sitt avancemang i gruppen, och Schweiz respektive Turkiet måste vinna för att våga hoppas på avancemang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, bra dag att skolka på hörrudu! ;)trevligt sommarlov!

Christine sa...

SKOLKA?? JAG?? Vet du hur död min hals fortfarande är? Skulle inte tro det. Skrek ju oavbrutet i över en timme :O

Detsamma ;)