tisdag 3 juni 2008

Hopp och förtvivlan

På grund av den här UF-skiten har jag senaste dygnet slitits mellan hopp och förtvivlan. Det kan dock ha löst sig nu, jag hoppas på det. Om inte annat har jag kollat upp läroplanen (tack hanna <3) och tycker att jag har tillräckligt med argument för att vid behov kunna föra det här vidare till rektor och skolverket. Men som sagt, jag hoppas att det här löser sig utan att jag behöver gå så långt. Även om berörda lärare i det här fallet har agerat otroligt märkligt vill jag egentligen inte dra in skolan i något som ger negativ publicitet, eftersom jag generellt sett är väldigt nöjd med den. Vore synd om en sån här grej, som enskilda lärare behandlat på ett bedrövligt sätt, skulle förstöra min bild av skolan.

Imorgon är det klassens dag och minigolf! Är fett taggad på att ta hem Loserpriset - de som såg mig spela i Tanto för några veckor sen kan nog skriva under på att jag har goda chanser! Efter det är det dags för Samspelskväll, vilket ska bli nice nice nice!

1 kommentar:

Anonym sa...

Satsa på att vinna i stället, du är ju duktig på inigolf! När vi spelade i Tälje ägde du ju stenhårt :) Lycka till^^

Åh, nu blev jag sugen på minigolf.