lördag 7 februari 2009

Auf Wiedersehen, Gott!

Kom på att jag ju måste tipsa om den här eminenta sidan! Många svenskar är idag medlemmar i Svenska Kyrkan trots att de inte alls delar dess värderingar eller tro. Totalt onödigt, massa pengar bortkastade helt i onödan, och tyvärr lämnar Kyrkan på sin hemsida ingen bra info om hur man går ur den. Följer ni länken blir det dock hur lätt som helst! Jag använde mig av den, och på ett par veckor var jag ute ur kyrkan! Helt underbart...för att citera sidan; Ut ur saligheten, in i verkligheten!

Idag hade jag en mycket trevlig eftermiddag och kväll med mina favoritsammare! Dock mer och mer tydligt att jag tyvärr suger på sällskapsspel. RISK var kvällens spel, och efter första rundan var jag mer eller mindre körd. Jävla tärnings-tur-spel. Mer EuroQuiz till folket - kunskap framför allt!! Lips är rätt bra också, hähä...synd att min lillebrors Xbox gått sönder bara och amatörerna inte kommer och lagar det nån gång...eller snarare hämtar det och skickar till Tyskland för lagning.

Idag blir det lite bilkörning, och på kvällen dags för Täljerevyn med underbara Johan Boding! Nöjd Christine!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ordagrant betyder det väl på återseende? hahah...

ska gå ur så fort jag blir 18 tänkte jag^^