tisdag 3 februari 2009

Jag vill känna att jag levt mitt liv

Just nu lever jag inte alls något kul liv. Gårdagens suck över skolan blev idag, efter att ha fått provschemat, ett ångestladdat NEEEJ! Jag har minst ett stort prov i veckan, ofta två, fram till studenten. Lägg alla uppsatser, rapporter och sabla grupparbeten på det och ni har mitt liv de kommande 4 månaderna. Studenten better be good om den ska vara värd allt slit det här kommer ta...suck.

Jag gillar framför allt att kursprovet i tyska ligger samma vecka som nationella i matte c...hur tänkte, eller snarare inte tänkte, någon där? Kul att jag dessutom ska ta körkort, gå pianokurs och träna den här våren. Tur att jag inte har något jobb, puh. Kommer iaf få försumma massa saker... kul. Enda positiva att jag kommer vara så otroligt förberedd till uni!



Tilltaggning, nu ska det PLUGGAS!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för linje du går? :o Låter ju hemskt! Men du verkar vara väldigt duktig, så det klarar du alldeles säkert!

"Gabriellas sång" är den mest underbara, underbara låt! Kan vara en av de finast jag någonsin hört. Helen är grym!

En annan sak... det var dig jag träffade i Stockholm efter Gunilla Backman konserten i november 2007, eller? Du och Linda? (Det var jag och min kompis Sandra som hade tryckt egna tröjor med Gunilla på.) Bara undrar! :)

Anonym sa...

baah inte försumma toveeee XO
hahah vecka åtta har vi tre stora prov, ett grupparbete, en debatt, och flertalet mindre läxor :D dessutom ser du slutet, det gör inte jag.

Christine sa...

Jessica: Sam/ekonomi, vilket i sig inte är jättejobbigt, MEN, min skola är helt ofattbar..den vill verkligen ha stämpel som pluggskola, så... det är ständigt risk för utbrändhet :P Jaa jag kommer ihåg er, så det var säkert mig och Linda ni träffade! Cissi och några till var iofs där också, jag kommer inte ihåg alla...jag tror faktiskt att i stort sett alla fangirlsen var där. Mmmm minnen...

Tove: Hum det är förvisso sant, men ändå.

Anonym sa...

Ja, det låter verkligen tufft. Jag går andra året på Natur och har det inte hälften så jobbigt...

Minnen ja. Känns som det var en evighets sen, har själv inte sett Gunilla live sedan dess. Men det var verkligen en bra dag, på alla sätt och vis.