måndag 2 februari 2009

Then, I was inspired

Now, I'm sad and tired
Listen, surely I've exceeded expectations
I tried for three years, seems like thirty
Could you ask as much from any other man?

Är trött på skolan just nu. Känner att jag varken har ork eller lust - de flesta ämnena är skittråkiga, ointressanta och påfrestande. Fick min studentmössa idag och är SÅ sugen på att ta studenten imorgon...

Idag vill jag: Youtuba "der Tanz der Vampire" som min tysklärare tipsat mig om, se Så som i himmelen med sagolika Helen, samt läsa underbara böcker.

Idag måste jag: Förbereda presentation inför samhällskunskapen imorgon, läsa tre jobbiga artiklar inför historieförhöret på onsdag, samt troligen göra en uppgift i Internationell ekonomi.

Taggmätaren står på minus...

1 kommentar:

Anonym sa...

jesus christ superstar <3