fredag 21 maj 2010

Ett underverk

Idag har något mycket, mycket ovanligt hänt! Idag har jag köpt inte bara ett, utan TVÅ, plagg från H&M! Det var sannerligen inte igår! Dels hatar jag deras barbie-storlekar, som innebär att även om jag faktiskt får på mig plagget så sitter det så tight att det ser ut att vara tre storlekar för litet. Dessutom tycker jag inte att de haft så jättesnygga kläder alla gånger. Idag hittade jag dock ett par shorts och en tröja som, hör och häpna, faktiskt gick att få på sig, och såg ganska normalt ut! Jag var lite tveksam till shortsen p.g.a. mina stört fula ben, men nåväl, det är ju faktiskt inte H&M's fel. Får köra lite mer benövningar på gymmet bara så kanske det löser sig...lagom till nästa sommar eller så. Nåväl, bättre sent än aldrig. Några bilder på plaggen får ni dock inte. För det första är det mest basplagg så inte speciellt spännande, för det andra orkar jag inte hämta kameran och lägga in bilder, och för det tredje är det här ingen modeblogg (thank god!).

1 kommentar:

hanna sa...

H&Ms storlekar är knäppa, jag har i stort sett gett upp H&M. dels för att det gör mig så förbannad att de har så små storlekar, men också för att de, precis som du säger, har haft så himla konstiga kläder på senaste!