måndag 10 maj 2010

I love my life, I love my life, I love my life...

35 sidor lästa och jag har sanningen att säga inte en aning om vad det är jag har läst. Omöjligt ämne, så fascinerande tråkigt. Hata rättsinformatiken (efter en dag, jag vet, inte bra detta...), så stört trött på massa flumkurser med flumteorier och oklart rättsläge. Längtar så efter C2:an, med tydliga, om än komplicerade lagar, såsom Avtalslagen och Skuldebrevslagen. Jag vet att jag kommer få äta upp det här i höst men herregud vad jag längtar just nu.

Mitt liv suger så jävla hårt just nu, inte klokt vad trött jag är på egentligen allt och alla. Först är jag EN fucking (förlåt för massa svordomar och allmänt dåligt humör) poäng från AB på folkrätten, och bara för att toppa det så kommer Roma lyckas torska scuedetton till äckel-Inter med två ynka poäng. Om man inte var ateist sen tidigare så hade man ju definitivt blivit det efter det här. Om det finns någon gud så är han just nu definitivt på jakt efter att göra mig komplett sucidial, och fortsätter han såhär kommer han fan lyckas också. Det fattas bara några failade tentor till, att min familj bestämmer sig för en sanslöst ful Skoda istället för den vackra Audin jag vill ha, och Mona Sahlin som statsminister på det här så tror jag att jag kastar in handduken för gott.

I hate my life.

2 kommentarer:

Linda sa...

Äh, kom igen nu. Så illa kan det inte vara att få näst högsta betyget. Och tänk att du har tillgång till en bil iaf, det var mer än vad jag hade i din ålder. Spela roll om det är en ny eller gammal, snygg eller ful. Och kom igen, fotboll? Se (snygga och vältränade) killar springa runt och jaga en uppblåst skinnbit kan väl inte vara meningen med livet? :P Kraaaamis!

Christine sa...

Hahaha även om jag tycker att BA i betyg är uruselt och verkligen vill ha AUDIN så måste jag erkänna att du kan ha någon liten poäng.. :P Jag vill också ha din avslappnade inställning till livet! Kram :D