söndag 30 maj 2010

Säljes till högstbjudande

Liv i tusen bitar - en riktig utmaning att pussla ihop! Garanterar att alla tusen bitar finns med, dock ingen bild på hur resultatet ska bli. Säljs i befintligt skick, ingen ångerrätt. Intresserad? Nej, det är du inte.

Supertrött och frustrerad på (nästan) allt och alla. Har något virus eller skit i munnen som gör det omöjligt att äta eftersom det då känns som att hela munnen ska frätas sönder. Värker i bihålorna och tandköttet verkar inflammerat. Studierna går åt skogen. På det en massa skit som jag inte kan påverka men som i bästa fall tynger ner mig och i värsta fall bara får mig att vilja hoppa från en bro.

The sun also rises..jo tack, isåfall är det läge att börja visa sig nu.

4 kommentarer:

Linda sa...

Låter jobbigt att vara sjuk. Gurgla med jod är mitt tips om du har typ blåsor och sår i munnen. Byt till en mjukare tandborste och mildare tandkräm (ej whitening).

I övrigt, i-landsproblematik? :P Har Cricce bara fått näst högsta betyg på en till tenta tro? Ve och fasa!!! ;)

Hoppas det känns bättre snart! Kramis :)

Cissi sa...

Jod var ett bra tips! Mobbarlinda :p jag förstår Cricce till fullo när det handlar om tentorna. I övrigt, som sagt, hojta!

Kram!

Christine sa...

Hum jod ska jag testa, tack!

Nej jag har faktiskt INTE bara fått näst högsta på en till tenta Linda, trodde bara det..upptäckte idag att jag faktiskt fick AB på Europarätten. Annan skit som vi inte behöver ta här men lite gladare efter att ha sett det resultatet iaf :D

Tack Cissi :)

Tove sa...

Ilandsproblematik är inte att underskatta, varför är vi så olyckliga i västvärlden och varför har vi högre självmordsrates?

Det blir bättre Christine. Det blir det alltid. Till dess, ta väl hand om dig. Kram.