måndag 18 augusti 2008

Abstinens

Min Gunilla-abstinens är uppe på rekordhöjder, och det är inte helt bra. Drömmer att jag är på konserter, spelar Vinnaren i stort sett hela tiden, sitter med ögonen klistrade på youtube. Skulle verkligen behöva en konsert, för Gunilla är en såndär person som utstrålar massor av positiv energi (radioaktiv påstår Cissi) bara genom att visa sig. Man mår alltid lite bättre efter en konsert med henne, oavsett om humöret var på toppen eller botten innan. 7 september är knappt tre veckor bort. Känns som en evighet, men går förhoppningsvis snabbt.

Detta sommarlov lider mot sitt slut, och det har varit...rätt bra. Började okej med EM, sen kom Oxford vilket var riktigt kul...efter det kom 3-4 rätt sega veckor som dock räddades av Erised, Allsången och nätter med Meryl-filmer. Och nu slutligen London som var helt awesome. Ska bli rätt okej att börja skolan igen, kul att träffa sammarna igen och kul med en del nya intressanta ämnen. Inte kul med matematik, tidiga mornar, långa dagar och stress i form av prov och uppsatser (märkte ni att jag inte nämnde naturare som en negativ aspekt här? Jag ska vara snällare mot dom den här terminen!)

Imorgon ska jag se handbollen på morgonen och sen ta en liten tur in till stan. Sista natten ska jag nu spendera med en Meryl-film och sen sova så att jag INTE fuckar upp dygnsrytmen sista natten när jag faktiskt lyckats vrida den hyfsat rätt.

Slutligen... ett stort GRAZIE och ADDIO till Franco Sensi, Romas president som igår kväll avled. Du är alltid med oss Franco, Roma per sempre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om Gunilla var radioaktiv så kommer du typ få cancer inom några år :P så det får vi inte hoppas

Christine sa...

VILKEN DUM NATURARE SKREV DET DÄR? :O typiskt, här försöker man vara trevlig mot dom, och vad får man för det? Dom skriver anonyma kommentarer på min blogg och påstår att jag skulle få cancer av Gunilla...ptttff...