tisdag 19 juni 2007

Bilder!

(Vart blev dom av
Alla dom långa åren
Som om du sopat igen
Dom bekanta spåren
Nu står du här, leende, lugn och säker
Nu ser du det du vill se, inte mera än det)

I brist på något relevant att skriva här (vaffan, jag sover, läser, sitter vid datorn, kollar på TV och spelar lite keyboard då och då. Roligare än så är inte mitt liv just nu) så lägger jag upp ett par bilder från i torsdags!

Orka inte hålla på och mixtra med bilder och text så kommentarerna kommer här direkt:

BILD 1 - EuroQuiz, älskade spel! Jag vann!
BILD 2 - Minigolfmästaren strikes again! Ser dock att några gånger till på motionscykeln behövs.
BILD 3 - Vi bakade kladdkaka, som var farligt god.
BILD 4 - Jaag och min hund Titti, som dock börjar bli lite trött på att vara Toves favorit-foto-objekt!



So Long!

1 kommentar:

Anonym sa...

<3

haha jag själv är mitt favorit-foto-objekt ;) tätt följd av Morris.