måndag 11 juni 2007

Mer av Donnan!

För Cissi och mina andra trogna GB-älskandes (och då menar jag inte glassföretaget) skull kommer varje blogginlägg från och med nu att innehålla en liten (eller stor om det finns anledning) anknytning till Donnan. Eftersom Donnan inte gör något uppseendeväckande varje dag, samt da facto att allt hon gör redan vänts ut och in på forumet så kommer anknytningen ofta vara en liten textrad som hör ihop med Donnan.

Detta är alltså ett led i att göra bloggen intressantare och bredare. Bloggen kommer inte att handla uteslutande om Donnan, hon har ju trots allt sin egen lilla blogg och det vore ju synd att förta henne nöjet att själv få berätta om sina upplevelser. Om det är någon som mot all förmodan känner sig kränkt (host Tove host) av denna uppenbara favorisering av Donnan så ber jag vederbörande att höra av sig med ett förslag på vad den vill se som stående inslag i bloggen.

I detta inlägg blir det dock ingen textrad eftersom Donnan nu nämnts hela sex gånger i ett inlägg. Någon måtta får det vara. Texterna kan ju ta slut.

Som en liten anekdot kan också nämnas att de italienska VM-hjältarna slutligen fått kapitulera för Donnan. Gunilla har nu ockuperat skrivbordet. YAY!

3 kommentarer:

Anonym sa...

YAY! Fullkomligt lysnade, det här ska bli kul! Vilken bild har fått ockupera skrivbordet?

Christine sa...

Visst är det perfekt! :D Mer Donnan till folket säger jag!

Hum gör ett nytt inlägg sen och visar :P Jag ville ha Les Mis-bakgrunden men den blev så suddig så det funkade inte riktigt.

Anonym sa...

ohmajjgaad :P