lördag 16 juni 2007

Förvirrad!

Alltså. Jag och datorer går inte ihop. Jag försökte nyss skaffa en MySpace-sida, och den har visserligen registrerats korrekt, men jag fattar typ NADA av det? Hjäälp någon!

Kvällen har återigen tillbringats framför TV:n, denna gång med West Side Story. Tyckte den var helt okej, men Sound of Music var betydligt bättre. Nu väntar jag med spänning på mina böcker från CDON! Under tiden försöker jag ta mig igenom Pride and Prejudice. Det är ganska lätt att förstå handlingen, så avancerat är inte språket, men det är en massa ord som jag aldrig sett förut. Skulle behöva en såndär smart penna som man stryker med över ordet så det översätts.

Imorgon (nästan idag!) är det sista MM i Gbg och det är ju en del av forumtjejerna som ska dit - ni får ha det så JÄKLA BÄÄST! Förväntar mig som sagt att ni klappar, sjunger och skriker för min räkning också! Det känns lite småtragiskt det här, även om jag själv tog avsked i januari så... uäääh jag vill ha kvar MM i Sverige! Visst kan man åka till London, Tyskland etc. men det är ju inte samma sak... där finns ingen Nina, ingen Sussie, ingen Charlott, ingen Reuben, ingen Martin och framförallt ingen Gunilla. Blärk hur kan man lägga ner en föreställning när det fortfarande är fullsatt på varenda föreställning... sluta med flaggan i topp... bah...

Inga kommentarer: