tisdag 12 juni 2007

Ny frisyr!

Jag känner knappt igen mig själv! Jag gick till frisören i tron att jag nog trots allt bara skulle toppa håret lite, men kom ut med en nästan ny look!

Innan såg det ut ungefär så här (dock inte så välkammat och lite längre):




Och numera ser det ut såhär:

Skillnaden syns inte så jättebra på de här bilderna, men det är en markant skillnad i framförallt längd! Känns skönt att ha lite kortare, är lättare att sköta och lite luftigare såhär i sommartider.

Drömmen är ju dock att ha sånt här fint hår ;) Så fick vi med dagens Donnan-anknytning också!

So Long!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Yeah, vilken babe! :D

Du har ju skaffat dig en frisyr nu till och med! =D

Christine sa...

Yeah visst har jag! Känns bra i hela mig ;)

Anonym sa...

Supersnyggt!

Christine sa...

Tack! ^^

Anonym sa...

*asg* Olles kommentar hahahhaa *busvissla*

tycker inte man ser så bra väntar tills i morgon med att uttala mig : )