lördag 16 juni 2007

Minigolfmästare!

Både torsdagen och fredagen spenderades med Tove! Till min stora glädje lyckades jag besegra både henne och Miche i minigolf, landade till slut på 59 slag över 18 hål, vilket ger ett snitt på knappt 3,3 slag/hål. Då lyckades jag ändå med två fruktansvärda åttor, och om man bortser från dem blir snittet knappt 2,7 slag/hål, vilket ju faktiskt är riktigt bra! Man kanske skulle satsa på minigolf - kan man inte bli bra på någonting annat så varför inte.

Vi hann även med att spela en del kort, se på film och baka god kladdkaka. Traditionsenligt spelades också en omgång EuroQuiz, som jag efter nattens vinst fortfarande är klar etta i. Älskar verkligen detta spel, man lär sig fruktansvärt mycket intressanta fakta (som visserligen försvinner efter 15 sekunder, men i alla fall... någon gång kanske någonting fastnar!)

Har ägnat denna kväll åt tevetittande. Såg friidrott en stund men den var så kass att jag satte på Sound of Music istället. UNDERBARA FILM, jag blev lite kär faktiskt. Tack till forumtjejerna (vem det nu var som först tog upp ämnet) som fick mig att köpa denna film ;)

Fick även hem Rhapsody in Rock 2005 (CDON alltså, säger det igen... världens bästa företag!) idag, och kastade mig givetvis över den! Återigen tack till forumtjejerna, vad gjorde jag utan er? Jag blev knappast besviken, bara Rolf Nygård var värd hela kostnaden, och bara Donnan hade varit värd det dubbla priset. Dessutom min älskling Peter Jöback (vad du än säger Tove, han är snygg) plus Nanne och Shirley som båda är duktiga.

Ska se om jag kan få upp några bilder från minigolfen etc. i bloggen så småningom, beror på om Tove behagar skicka över dem.

So Long!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Aha det var därför jag skulle skicka dem XD

Vi spelade ifs kubb också...

Typ alla är snyggare än Peter Bögback f.ö.

Christine sa...

Jaa exakt *suck*

Tyst.

Typ bara Totti och kanske någon till är snyggare än Peter Jöback. Det är ett extremt slöseri att han är homo.

Anonym sa...

herregud börgarna måste väl också få ngn som ser bra ut (jag menar Jonas Gardell >_>). Nu gör bögback visserligen inte det men XD

hallå typ alla jag känner är snyggare än han :P okej inte riktigt kanske men de flesta :P

Christine sa...

Tss av dom du känner som jag sett är ingen nära Jöback, och då är dom jag sett inte alls fula. Men Jöback är jääkligt snygg.

Anonym sa...

öh vilka killar som jag känner har du sett? förutom Miche?