tisdag 12 juni 2007

Efterlysning och bakgrund!

Hade helt glömt bort det, men i lördags morse/förmiddags var det någon som hade ringt min mobil. Har ingen aning om vem det var eftersom numret var skyddat. Personen i fråga hade dock försökt ringa två gånger varvid jag inte tror att det rör sig om någon felringning. Eftersom inte så många har mitt nummer och det inte ligger på eniro vore det kul att veta vem det var - så om du läser detta och vet att du ringt mig från ett skyddat nummer - hojta till (eller ring igen)!

På allmän begäran (d.v.s Cissis) kommer här beviset på att Donnan erövrat mitt skrivbord!


So Long!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oerhört fint! *applåderar*

Anonym sa...

vilka äckliga ving-saker :O

Christine sa...

Det är dräkten till Super Trouper (rätta mig om jag har fel Cissi). Den är asläcker.

Anonym sa...

Super Trouper stämmer bra :) Asläcker är ordet!