onsdag 13 juni 2007

ÄLSKA CDON!

CDON är i min mening det bästa företaget någonsin - allt är så JÄKLA BILLIGT! Idag har jag till det ringa priset av 245 SEK beställt:

* Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson.
* Människa utan hund av Håkan Nesser.
* High Fidelity av Nick Hornby.
* West Side Story - filmen från 1961.
* Sound of Music - filmen från 1965.
* Rhapsody in Rock - The Summer Tour 2005 med Robert Wells, Tornving och Hjelt, Nanne, Shirley, Peter Jöback och framförallt Donnan.

Tack vare CSN-kortet får man också detta hemskickat FRAKTFRITT!

Jag lyfter på hatten (om jag nu hade haft någon) för CDON!

3 kommentarer:

Anonym sa...

har bara läst high fidelity av dem där böckerna, och den var tyvärr rätt seg i början. men jag kanske ska ta och ge den en ny chans :)

Christine sa...

Jag har läst flera av Nick Hornbys böcker nu; Fever Pitch, A long way down (älskade <3), Om en pojke och How to be good... minns att du sa att du inte tyckte så jättemycket om High Fidelity, men har gillat de andra böckerna av NH som jag läst och för 39 kronor är man beredd att ta risken att boken inte är superb ;)

Anonym sa...

men a long way down är ju underbar! jaa men 39 kr var ju ingenting. minns att boken blev lite bättre efter början, men sen kom skolan i vägen.