tisdag 29 januari 2008

Köttfärsdödare!!

Wotcher!

Nu är jag sur på riktigt. I dag upplevde jag nämligen en fruktansvärd besvikelse. Jag kommer in i matsalen, känner doften av - MMMM SPAGHETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS!! Min favoriträtt!!! l
Lassar på spaghetti och kommer fram till köttfärsen...mmm...och då upptäcker jag...ATT DET ÄR KONSTIGA SAKER I KÖTTFÄRSEN!! Kökspersonalen har lyckats blanda ihop köttfärssås bestående av 25% morötter, 25% fläsk, 25% köttfärs och resten andra äckliga grönsaker!! OCH DETTA BETALAR JAG 25 SPÄNN FÖR!!

Det är skandal. Så här ska det inte få gå till. Det är faktiskt nästan lika illa som att dom blandar ner 500 ton majs i köttfärsen när det är Tacos. Okej att dom vill att folk ska äta nyttigt, men vad hände med den FRIA VILJAN? Ställ grönsaksskiten BREDVID så får dom som vill äta det göra det. Jag betalar inte för att folk ska få mig att äta nyttig, äcklig mat. Misstänker att deras mål är att man inte ska äta alls, för då kan dom ju göra en större vinst på varje elev. Ska lassa på pannkakor som in i helvete nästa gång det är det, svinen ska inte TJÄNA EN KRONA PÅ MIG!!

Christine, som just grundat Befria-Oss-Från-Grönsaker-Och-Bevara-Köttfärsen-Som-Den-Ska-Vara.

In loving memories...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag joinar din grupp på en gång! :)

Christine sa...

TACK!!