torsdag 17 januari 2008

Störande saker 17/1

Wotcher!

I dag är jag på allmänt gnällhumör och tänker whina på allt och alla.

* Engelsklektionerna. Dom är så fruktansvärt sega, trista, långtråkiga och onödiga att jag bara vill dunka huvudet i bordet och skrika "LALALLA JAG HÖR INGET!"
* Zlatan.
* Rusta. Bara blotta tanken på skitbutiken är enough för att göra mig irriterad.
* Folk som tror att Zlatan är bäst i världen för att han gör ett par mål mot skitlag då och då. Jag säger inte att Zlatan är en dålig spelare men han är sjukt dryg och överskattad.
* Skolan i allmänhet (drygt en vecka har gått, det känns ju jävligt stabilt att jag redan är dödstrött på den med 5 månader kvar).
* Personer som inte använder facebook.
* Zlatan.
* Tyskaläxan.
* Att jag måste spendera hela helgen med antik släkt på nåt ställe ute i no-where.
* Zlatan igen.

Sådär, nu tror jag att jag fick ur mig det mesta ändå. Ska nu återgå till att vara trevlig och positiv. Saker som piggar upp dagen:

* Tottis dominans igår mot Torino där han mer eller mindre (snarar mer) ensam fixade så att Roma gjorde 4 mål på 30 minuter och avancerade till kvartsfinal i Coppa Italia.
* Skellefteå - Brynäs 1-5.
* Bra rekrytering av svensklärare.
* Totti.
* Även om helgen måste spenderas med fel människor på fel plats är det iaf ingen skola.
* Vetskapen att det trots allt kommer fler helger att spendera med rätt människor.
* Totti.
* Vetskapen att Hanna bara bor nån timme härifrån vilket är ofattbart skönt.
* Totti igen.

In loving memories...

7 kommentarer:

Caroline sa...

personer som inte använder facebook är djävulens utsända!

förresten så är det störigt med folk som inte har sina kommentarer i pop up-fönster också ;p

Christine sa...

HAHA förlåt men jag vet inte hur man gör, eller jag orkar inte kolla hur man gör!!

Anonym sa...

jag är utsänd av djäävuleeen muhahahaha I've come to bring you down!!

Christine sa...

KUL TOVE!!

(Oerhört pinsamt om det där inte är Tove nu..)

Anonym sa...

vem är Tove?
hur vågar du kalla mig vid ett jordiskt namn?
FELL THE WRATH OF THE DEVIL!!

Caroline sa...

inställningar - kommentarer - "vill du visa kommentarerna i ett popup-fönster? – JA!"

Christine sa...

Hjälp det där är nog inte Tove ändå..FINNS DET FLER ÄN EN PERSON SOM LÄSER MIN BLOGG OCH INTE ANVÄNDER FACEBOOK??? Jag börjar undra vad det är för människor jag umgås med...

Cao: Hum tack, jag ska väl fixa det då XD