onsdag 23 januari 2008

Lalala emo-kid

Wotcher... *trött*

Jag känner mig extremt jävla trött på vissa personer just nu. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag blir så irriterad. Dessutom saknar jag Tove och egentligen vill jag ringa henne men jag tror hon sover eller pluggar, och om jag avbryter henne i något av det blir hon sur och det vill jag inte. Jag borde ta en promenad med mp3:n för det brukar hjälpa, men för sent nu. Suuuck.

Facing twenty thousand of your friends, how can anyone be so lonely?

Jag känner att jag behöver Totti och HP nu. Ska se ett par Totti-videos och läsa GoF sen tror jag. Pallar inte tänka på människor. Imorgon är det ny dag, nya äventyr, ny chans att försöka få Tobbe att bli bättre på Röj. Jag SKA ha honom under 100 sekunder på amatörnivå innan sportlovet!!

In loving memories...

1 kommentar:

Anonym sa...

aw men du kan alltid ringa mig <33 :D jag svarar inte om jag sover 8) så det är värt ett försök, aight? :D