onsdag 30 januari 2008

Viktigt!! Crew-diskussionen!!

Wotcher!

Först och främst vill jag påpeka att en/ett crew-diskussionen startades av Matias och Nahir! Det vore ju sjukt trist om någon fick för sig något annat! Ni slipper nu fundera på vem som startade den, och kan istället koncentrera er på huruvida det ska vara en eller ett! :)

Påpekande två: Kommentarfönstret dyker nu upp som popup-window på Cao's begäran, DET ÄR INTE KLOKT VAD JAG GÖR FÖR MINA (FÅ) LÄSARE!! :)

Dagen var relativt soft, tre lektioner bara. Måste säga att naturkunskapen var riktigt rolig idag, kul när det brinner och blir fina färger. Ger mig lite Potions-känsla sådär. Jag vill dock poängtera väldigt tydligt att Mats är fett mycket coolare och trevligare än Severus Snape.

Tobbe vägrade spela Röj idag!! Han hade ingen mus och muttrade nåt om "hemsidan". Elak Tobbe, Röj är ju liksom ett av livets glädjeämnen!!

Eftermiddagen och kvällen spenderades med mina fellow HP-nerds, så kul att träffa hela gänget igen, ni är bäst!! Jag sänder även en tacksamhetens tanke till schemaläggaren (Tina?) som gett oss hyfsat korta dagar. MER SÅNT!!!

In loving memories...

1 kommentar:

Caroline sa...

JAAAAAAAAAA CAO KLAD HEST :D :D