måndag 28 januari 2008

Marenplan, Marenplan...

Wotcher!

Helgen var jättebra men gick fort. Under lördagen fixade jag hemsidan och spenderade sedan framför TV:n, vilket inte var helt fel, ROOOMA!! Bara 5 poäng efter Inter nu! Igår var jag traditionsenligt på Täljerevyn, som det här året var döpt till "Mardrömmen" (alla som bor i Södertälje fattar). Riktigt rolig, som vanligt. Allas vår Kjell Hasslert fick sig såklart en och annan känga, och jag minst sagt uppskattade pikarna på en viss Thomas Johansson. I övrigt var såklart "Djuren på Berget" rätt kul, liksom öppningen med musikalen "Sound of Maren".

20% av skolveckan redan avklarad, HEJA HEJA!! Kul bara att vi har affärsjuridikskiten att redovisa på fredag PLUS typ 65 tyska glosor till samma dag. Men whatever, det funkar liksom. Det blir ju inte direkt bättre av att jag gnäller över hur jobbigt det är. Ska istället nu fortsätta min "snabbt, bra, EFFEKTIVT!!"-strategi och få iväg en del, samt vara tacksam över att jag fixade delårsrapporten för flera veckor sedan. Kan redan de flesta glosorna faktiskt och ska sammanställa affärsjuridiken nu.

In loving memories...

Inga kommentarer: