måndag 17 november 2008

katastroferna avlöser varandra

Idag har varit en helt bedrövlig dag. Vill helst bara dra en kudde över huvudet och radera denna dag ur minnet. Fått tillbaka flera KATASTROFALA arbeten/texter, i ämnen som jag egentligen har trott mig vara bra på. Jag förstår inte hur det har kunnat gå så illa. Detta i kombination med att jag inte fattar matten så bra som jag borde gör att grundinställningen "jag är värdelös" bara blir starkare och starkare. Jag tror jag behöver kognitiv terapi eller nåt. Eller en Donnan-konsert. Det borde fan vara färdigsemestrat nu, jag betalar (nästan) vad som helst. Jag behöver verkligen en riktigt grym konsert, och jag behöver den NU!

Roma lyckades ju iaf vinna derbyt. Det var ju alltid något...

1 kommentar:

Anonym sa...

puss :'( vi kan vara värdelösa och misslyckade tillsammans!

och jag är massa sorglig för jag har studiedag och gick precis upp. och planerna för dagen är väl typ. plugga. kolla på topmodel. och förutom i lördags som var järrefin så var helgen innehållslös också.
nästa ser dock bättre ut...
och kolla på vädret? vad mer behövs för att man ska bli självmordsbenägen liksom (ifs en hel del för mig men ja). uschusch.

mend et är bara att vända trenden helt enkelt! ;) ööh..