torsdag 27 november 2008

Morgen fahre ich nach Lübeck!

Omg blubb så otroligt taggad just nu!! Åker som sagt till Tyskland imorgon och det ska bli så SJUKT roligt!! Hoppas jag fått med allt i packningen bara, alltid nåt jag glömmer...dock sällan nåt jätteviktigt så det ska nog gå bra. Med pass och pengar klarar man det mesta (och biljetter då, men allt det behöver jag inte tänka på, yes!).

Har förberett mig genom att titta på Mamma Mia med tysk textning! Jag ville egentligen ha tyskt tal också, men den idén gillade inte alls min lillebror eller min mamma, trots att de kan mer tyska än vad jag kan, så jag fick dissa den idén. Ska nog kompensera detta med lite tyska Mamma Mia-låtar nu istället.

Min decemberbudget dog totalt när det uppdagades att Donnan ska vara gästartist på Peter Jöbacks julkonsert. Dissade ju konserten först p.g.a väldigt dyrt, men nu vill jag tusan gå! Så dyrt bara. Tar emot. Önskar att jag visste när nästa riktiga Donnan-konsert är, men nej... nåväl, om biljetterna till Peters konsert i Sthlm skulle börja ta slut får nån gärna skicka ett sms så jag kan panikmessa mamma och be henne beställa. Annars tror jag att jag väntar tills jag vet hur mycket jag har kvar efter Lübeck.

Inga kommentarer: