söndag 9 november 2008

Samligan feat. da naturare <3

Ah, igår var underbart! Hade 6 stycken sammare - Laptobbe, Evelina, Sandra, Elin, Valeria och Jakob - plus en naturare, Tove, hemma hos mig. Det var något trångt, men hellre det än att lämna någon utanför! Singstar (Valeria har bland det bästa gehöret jag någonsin hört), EuroQuiz och Evelinas småskumma, men väldigt roliga, bönspel hanns med. Jag älskar min klass (och Tove).

Dessutom har Tobbe lagat min dator. Jag är lycklig. Hoppas nu bara att den externa hårddisken fungerade som den ska....

Ytterligare en riktigt jobbig vecka i antågande. Nåväl, överlevde jag den förra utan större problem överlever jag denna också. Sen lugnar det ju ner sig lite i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur gick det för tobbe sen? hahah.

Christine sa...

hahaha det gick bra! så ingen skada skedd :P