fredag 28 november 2008

Min intelligens förvånar till och med mig själv...

Alltså, bra det vore om jag emellanåt kunde tänka lite grand. Hur intelligent är det på en skala att lyssna på Durch meine Finger rinnt die Zeit (Slipping through my fingers), Unser Sommer (Our last summer), Der Sieger hat die Wahl (The winner takes it all) och Einer von uns (One of us) minutrarna innan jag ska iväg till Lübeck? Nu kommer jag gå ut genom dörren med en jätteklump i halsen.

Att jag kan känna mig lycklig och deprimerad av samma sak beror tydligen på "kaos i det limbiska systemet". Fråga mig inte exakt vad det betyder, men speciellt bra låter det ju inte.

Nåväl, gå till bussen nu, Auf Wiedersehen!

1 kommentar:

Cissi sa...

Haha, här kan du fördjupa dig lite i det limbiska systemet, och framförallt amygdala :P http://www.hjarnfonden.se/hjarnan/kanslor.shtml