söndag 14 december 2008

All I want for Christmas...

Är såklart att det här, som Cissi och Linda redan nämnt, blir verklighet! Gud, jag blir helt hyper vid blotta tanken. Vore nästan som att få Mamma Mia tillbaka, vore...ja, obeskrivbart. Att det här faktiskt händer vore den ultimata 18-årspresenten/julklappen.

Roma lyckades, till slut, faktiskt vinna mot Cagliari! Såg gaanska illa ut där ett tag, men i 90:e minuten (en match är 90 minuter+stopptid för de som inte är så insatta...) prickade Mirko Vucinic, som i övrigt var helt bedrövlig, pricka in 3-2 målet. Klättringen uppåt i tabellen fortsätter, mycket bra!

Och Totti gjorde ett helt sjukt, grande, magiskt, vackert mål! Nu i kväll har jag sett en Irene Huss-film, som i säg var rätt kass, men, och det är ett stort men, snygg-Reuben Sallmander lyfte hela filmen genom sin oerhörda hethet (erkänn bra ord!). Någon Totti är han ju dock inte...

Du är min man

2 kommentarer:

Anonym sa...

"prickade Mirko Vucinic, som i övrigt var helt bedrövlig, pricka in 3-2 målet."
heheheh X)

snygg bild.*dregla* men reuben e väl skitful? :S

Christine sa...

haha ALLTSÅÅ varför lyckas jag jämt skriva massa fel? bah måste ändraaa..

ahhaha jag vet tooootti <3

numera ja men i filmen...OMG blubb!!