onsdag 3 december 2008

Idag är ingen vanlig dag...



En av Donnans allra mest hängivna fangirls, och framför allt min underbara vän, Cissi, fyller år idag! 22 år, tiden bara springer iväg. Jag har beordrat henne att skita i pluggandet idag och bara äta tårta, så jag hoppas att hon lyder detta.

(Förlåt att jag snodde bilden från facebook cissi, men alternativet var att ta din favoritbild från skansen...och jag tyckte faktiskt att det hade varit ännu taskigare! Edit: bild förminskad på cissis begäran! Edit 2: Man kan fortfarande klicka på den för stor version!)

Matten gick sisådär. Total katastrof på del ett, jag kunde typ ingen av de fyra första uppgifterna. Höll på att gå ut ur salen. Del två gick betydligt bättre, rätt säker på att jag svarade rätt på det mesta förutom MVG-uppgiften. Borde lätt bli godkänd och förhoppningsvis kunna få ett VG. Ska satsa på nationella. Bra plan. Kanske.

3 kommentarer:

Cissi sa...

Läskigt att möta en jättebild av sig själv, du får gärna göra den lite mindre (alternativt ta bort den, haha) :P Men tack för fint grattis!

Christine sa...

Hahha jag försökte göra den mindre redan innan jag pubbade MEEN det blev så konstiga proportioner på dig då!! Typ sjukt avlångt huvud, lite grand som en Simpson-figur. Jag tyckte inte det kändes helt bra! XD

Anonym sa...

hahah matte nationella nästa vecka för min del, måste få mvg jag döör. gjorde det från 2005 idag fattade nada tjoho :D