tisdag 9 december 2008

I kväll är världen grande igen

Grazie Roma!! Seger mot Bordeaux, vidare till åttondelsfinal i Champions League som gruppetta. Hade aldrig kunnat drömma om detta för några månader sen, när det såg som mörkast ut. Är förkyld och har jobbigt prov imorgon, men ingenting kan förstöra mitt goda humör just nu. Roma ÄR mitt liv. Veni Vidi Vici.

Dumt prov i Organisation imorgon. Hatar boken, otroligt otydlig, tvetydig och så vidare. Tror att ämnet skulle kunna vara ganska intressant egentligen, men med det här upplägget...blä, jag spyr på den. Vill bara att det ska gå bra imorgon så jag kan ta jullov från den här kursen utan ångest och dåligt samvete.

Och är det inte typiskt, att just när jag faktiskt börjat gilla matten lite igen, så kommer det något totalt oförståeligt? Min vanliga tajming...

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker det är dåligt med uppdateringar här nu! ifs passar det mig, för har ändå inte tid att läsa heheh men jag behöver anledningar att skjuta upp pluggandet! ;O