söndag 28 december 2008

I'm alive!

Hoppsan, bloggen har visst råkat dö lite! Vad bra att jag lovar att den inte ska bli tråkig för att jag fyllt 18...istället för att bli tråkig dör den totalt, kanonbra!

Anledningen till att jag inte uppdaterat är att mina dagar numera består av att sova, spela Lips, titta på TV, samt läsa. Jag älskar det. Vill inte tänka på att skolan börjar om ett par veckor igen. Dock sista terminen då. Mycket, mycket bra.

Fått åtta böcker i present/julklapp... samt har ett par till från biblioteket och skolan som ska läsas. Jag vet inte riktigt vad jag gör vid datorn just nu! Loggade in för att fortsätta läsa Gösta Berlings saga (som faktiskt finns på nätet! Bara att googla!) men hamnade som vanligt på lite diverse sidor.

Jag känner att det här inlägget blev helt ofattbart tråkigt! Ikväll ska jag dock se Sveriges andra match i JVM (som för övrigt är årets hockeyhöjdpunkt, missa inte det!), så jag passar på att bjuda på detta underbara minne från förra året! Förutom målet i sig är ju kommentatorerna det bästa! Lite äkta nationalism på rätt ställe är aldrig fel.


1 kommentar:

Anonym sa...

mmh, näst efter kvalserien det bästa!