måndag 1 december 2008

Lübeck 2008



Helt galen resa. Verkligen tokig. "Mannschaft Nord" som köpte en julgran med belysning, krans på dörren, skohorn, tejp osv. till sitt rum. "Warum ist Gott tod?", 400-kronors-mössan, "Liebe Deutschland!!", marsipan i mängder... minnena är många och skratten likaså, och sen en stilla liten undran hur jag ska orka plugga matte imorgon. Men skit i den, jag har varit i Lübeck, jag har haft hysteriskt kul, det är snart jul och ja, om livets största problem är matematiken så har jag det nog ganska bra ändå.

Ich werde nie diese Reise vergessen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att resan var så bra! Jag trodde att du skulle vara borta hela veckan. Var det inte en resa med skolan eller nåt sånt?

Kram

Anonym sa...

Förresten, sugen på att se Kerry Ellis i januari? Jag har en biljett och kan inte gå eftersom jag ska åka till Thailand. Det är de vanliga brudarna som ska gå och konserten är i Norrköping.

Kram

Christine sa...

Jopp det var en resa med tyska steg 2-gruppen! Så vi var nere 15 stycken+2 lärare. Superkul var det!!

Egentligen ja, men jag vet inte om jag har råd+lite uppbokad i januari (MFL, pappa fyller 50 etc...). Vilket datum och hur mkt kostar det?

Anonym sa...

Cissi, hur mycket kostar det? :P

24/1 är det iaf, så mycket kommer jag ihåg. ;)