onsdag 24 december 2008

Young and sweet, only seventeen...

Hyfsat ung är jag väl fortfarande, speciellt söt har jag aldrig varit, men numera är jag INTE längre sjutton år! Myndig nu. Känns...skumt. Har inte riktigt tagit in det än tror jag! Dagen har iaf varit jättebra, fått mer presenter och julklappar än jag förtjänar. Bland annat tre skivor, sju böcker, Lips (karaokespel till Xbox), jättefint armband och "Stockholmsspelet" (Tove, lördag?!). Känner mig lite bortskämd faktiskt, men jag antar att man inte ska vara alltför ledsen över det.

Imorgon bär det av till Eskilstuna för traditionell middag med mammas släkt. Ser fram emot det, träffar dom bara en gång per år, och det brukar vara en väldigt mysig tillställning.

GOD JUL, GOD FORTSÄTTNING OSV!

(Och tack för att ni läser min blogg, haha. Jag lovar att den inte ska bli alltför seriös och tråkig bara för att jag officiellt är vuxen nu!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS :D

Anonym sa...

grattis i efterskott criccs. :)

men sl suger mestadels faktiskt. iaf pendeltågen. blewh.
ändrade till landsting också! ;D

puss.

Anonym sa...

du är VISST söt! :D

hahah har haft det i nåra år men knappt spelat ;) varför körde vi inte det i lördags? XO jag gjorde ju ingenting hahah.