torsdag 16 oktober 2008

Framgång!!

Yes, sjukt nöjd!! Hemtentan är inskickad så nu behöver vi inte prata mer om den...och framför allt, pratade med min lärare i tyska idag. Tydligen har det gått så bra för mig på alla kapiteltest att hon inte tycker att jag behöver göra kursprovet nästa vecka. Alltså - ytterligare ett MVG i en hundrapoängskurs inkasserat! Måste erkänna att det var en av de lättaste kurserna. Kärlek till steg 1!

Detta innebär att det enda jag måste fixa de kommande två veckorna är marknadsföringsportöljen (stort problem) och plugga på historian (mindre problem då jag kan en hel del redan och den är väldigt intressant). Och just det, psykologitestet nästa vecka, men det är bara på ett kapitel. Inga problem.

Känner mig väldigt positiv idag. Tänkte nu dra ner på stan och låna lite böcker på biblioteket. Har läst alldeles för lite på sistone, och har egentligen en del böcker liggande, men... finns några jag är sjukt sugen på som jag tror dom har inne nu. Biblioteket är ens räddaren i nöden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Du är så duktig Cricce! :)

Christine sa...

Hihi tackar ^^ Har du kommit dig iväg på Mamma Mia Sing-a-Longen än förresten? ^^

Anonym sa...

heja positivismen :)

Anonym sa...

Nä, jag har inte hunnit och har ju ingen att gå med. Vi får se när det blir helt enkelt. :)